Studenckie Koło Menedżerów działające przy Instytucie Zarządzania UwB prowadzi badania naukowe:. „TikTok - szansa czy zagrożenie w komunikacji marketingowej".
Zapraszamy wszystkich studentów IZ UwB oraz nauczycieli akademickich do udziału w badaniu.
Ankieta jest anonimowa a maile, których podanie prawdopodobnie będzie wymagane służą jedynie do zalogowania, a osoby nadzorujące ankietę nie mają do nich dostępu.
Serdecznie dziękujemy za udział w badaniu.
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.