Sekretariat Instytutu Zarządzania


mgr Anna Bernacka
Samodzielne stanowisko ds. Obsługi Administracyjnej




Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie dokumentacji Dyrektora i archiwizacja dokumentów.
  • Prowadzenie kalendarza spraw bieżących Dyrektora.
  • Zapewnianie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem a jednostkami organizacyjnymi Instytutu Zarządzania.
  • Przygotowywanie dokumentacji ogólnej Instytutu Zarządzania.
  • Przygotowywanie dokumentacji na Rady Instytutu.
  • Wstępne opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych Instytutu.
  • Zamówienia i ewidencja pieczątek.
  • Sprawy związane z zatrudnieniem i przebiegiem zatrudnienia nauczycieli akademickich.
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z okresowymi ocenami pracowników naukowo-dydaktycznych Instytutu Zarządzania.
  • Prowadzenie ewidencji urlopów.
  • Zbieranie i przekazywanie do Rektoratu planowanych i wykonanych kart obciążeń,
  • Przyjmowanie od studentów i przygotowywanie wniosków dotyczących przyznania pomocy materialnej, stypendium Rektora , miejsca w domu studenta,
  • Przygotowanie materiałów na posiedzenia Instytutowej Komisji Stypendialnej oraz obsługę administracyjną tychże,
  • Przygotowanie dokumentacji procesu decyzyjnego i odwoławczego dotyczącego przyznania pomocy materialnej, stypendium naukowego, miejsca w domu studenta,
  • Przygotowanie danych i sporządzenie sprawozdania statystycznego związanego z pomocą materialną na potrzeby Władz Instytutu, Działu Dydaktyki, Działu Spraw Studenckich, Głównego Urzędu Statystycznego, POLON-u,
  • Sporządzenie listy wypłat stypendiów socjalnych, zapomóg, Rektora, Ministra oraz przyznanych miejsc w domu studenta, stypendia specjalne dla osób niepełnosprawnych i stypendium Rządu RP
  • Przygotowanie danych do sprawozdań wymaganych przepisami,
  • Kontrola stanu posiadanych przez studenta uprawnień do otrzymywania pomocy materialnej i świadczeń socjalno-bytowych,
  • Kontrola prawidłowości, kompletności i terminowości składania dokumentacji w związku ze staraniem się studentów o otrzymanie pomocy materialnej i socjalno-bytowej,
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez Władze Instytutu.
  • Współpraca administracyjna z innymi jednostkami Uczelni.
©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.