Wykładowca Uniwersytetu w Białymstoku. Specjalizuje się w obszarze marketingu, a w szczególności marketingu B2B, partnerskiego, międzynarodowego, on-line oraz badań marketingowych i marketingu analitycznego. Autor kilkudziesięciu artykułów i współautor książek naukowych m.in.: „Przedsiębiorstwo wobec współczesnych wyzwań rynkowych” i „Nowy produkt w marketingu przemysłowym”. Od lat doradza przedsiębiorcom w obszarze rozwoju umiejętności marketingowych, badań rynku, tworzenia strategii marketingowych oraz planowania komunikacji marketingowej.
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.