Wykładowca Uniwersytetu w Białymstoku i Collegium Civitas w Warszawie. Specjalizuje się w obszarach zarządzania strategicznego, organizacji handlu, technik sprzedażowych, negocjacji i komunikacji biznesowej, zarządzania kryzysowego oraz marketingu praktycznego. Od trzydziestu lat wspiera przedsiębiorców poprzez consulting, analizy rynkowe i szkolenia. Autor książki „Polowanie na klienta” oraz wielu publikacji naukowych i branżowych. Twórca Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych.
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.