Doświadczony mentor osobisty i biznesowy. Przez lata pracował z sukcesami jako Top Menedżer w największych polskich i międzynarodowych korporacjach z sektora finansowego, zasiadał także w Zarządach tych podmiotów. Aktualnie wspiera organizacje i biznesy w dążeniu do realizacji ich celów i pokonywaniu wyzwań, które przed nimi stoją. Jest Członkiem Zarządu w Stowarzyszeniu Wspierania Rozwoju Nauki, a także zasiada w Radzie Nadzorczej Stowarzyszenia Centrum Inicjatyw Zawodowych. Szkolił się oraz kończył kursy u takich autorytetów światowych jak: Dr Daniel Goleman, Robert Cialdini, Neil Rackham, David H. Maister, Anthony Robbins. Dotychczas sam przeszkolił około 30.000 osób, występując na jednej scenie z najwybitniejszymi mówcami motywacyjnym na świecie takim jak: Nick Vujicic, Erick Thomas, Garry Kasparov, Andy Harrington, Dean Karnazes, Fredrik Eklund i inni.
Wieloletni mówca motywacyjny, trener i coach, specjalizujący się w storytellingu i budowania marki osobistej. Od dwunastu lat jako coach towarzyszy ludziom w ich rozwoju zawodowym i osobistym. Prezes zarządu w spółkach Flow Center i Bussiness Games.
Wykładowca Uniwersytetu w Białymstoku. Specjalizuje się w obszarach psychologii i negocjacji biznesowych. Autor licznych artykułów i monografii naukowych z zakresu uwarunkowań relacji interpersonalnych. Występuje jako biegły sądowy z zakresu psychologii przy Sądzie Okręgowym w Białymstoku. Przez dwie kadencje (w latach 2000-2006) pełnił funkcję przewodniczącego Zarządu Białostockiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Prowadzi również prywatną praktykę psychologiczną oraz szkoli z zakresu zarządzania i sprzedaży.
Wykładowca Uniwersytetu w Białymstoku i Collegium Civitas w Warszawie. Specjalizuje się w obszarach zarządzania strategicznego, organizacji handlu, technik sprzedażowych, negocjacji i komunikacji biznesowej, zarządzania kryzysowego oraz marketingu praktycznego. Od trzydziestu lat wspiera przedsiębiorców poprzez consulting, analizy rynkowe i szkolenia. Autor książki „Polowanie na klienta” oraz wielu publikacji naukowych i branżowych. Twórca Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych.
Wykładowca Uniwersytetu w Białymstoku. Specjalizuje się w obszarze marketingu, a w szczególności marketingu B2B, partnerskiego, międzynarodowego, on-line oraz badań marketingowych i marketingu analitycznego. Autor kilkudziesięciu artykułów i współautor książek naukowych m.in.: „Przedsiębiorstwo wobec współczesnych wyzwań rynkowych” i „Nowy produkt w marketingu przemysłowym”. Od lat doradza przedsiębiorcom w obszarze rozwoju umiejętności marketingowych, badań rynku, tworzenia strategii marketingowych oraz planowania komunikacji marketingowej.
Ghostwriter, mówca, trener, autor książek biznesowych. Pisze teksty wystąpień oraz książki z zakresu psychologii w biznesie. Prowadzi doradztwo w zakresie przygotowania do ważnych wystąpień oraz szkolenia i warsztaty z wykorzystaniem doświadczenia z własnej pracy zawodowej (przez cztery lata – Członek Zarządu). Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu sztuki storytellingu, prezentacji publicznej, kreatywności. Jest pomysłodawcą autorskiej koncepcji storytellingu i autorem 4 książek z tego obszaru: "6 atutów storytellingu", "Storytelling. Sztuka opowiadania ciekawych i przekonujących historii", "Komunikacja kreatywna. Jak być dobrym mówcą i sprawnym rozmówcą", "Skuteczna prezentacja publiczna". Współpracuje m.in. z: Oracle, HP, Netia, Orange, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Wirtualna Polska, Medicover, Radio Zet, Bayer, Novartis, Pfizer, Universal McCann, DDB Warszawa, PZU, Warta, Ergo Hestia, Generali, Ernst&Young, Deloitte, Skanska, Coca-Cola, Mondelez, P&G. Prowadzi Autorską Akademię Storytellingu
Od 18 lat analizuje, projektuje i wdraża projekty komunikacyjne dla firm z różnych branż. Od 14 lat na czele agencji ConTrust Communication, w której wspiera Klientów w realizacji ich celów biznesowych. Jej codzienność to: public relations, content marketing, współpraca z influencerami, CSR, employer i personal branding, social media, badania rynku czy zarządzanie kryzysowe. Dba o budowanie wizerunku, ekspertyzy i rozpoznawalności kluczowych przedstawicieli takich firm jak: Prologis, Sodexo, Alstom czy Shell. Mentorka w programie LeadIT, Lady, którego celem jest wzmacnianie kompetencji liderskich kobiet w IT oraz uczestniczka największego cross-biznesowego programu mentoringowego w Polsce organizowanego przez Fundację Liderek Biznesu. Jest rzecznikiem prasowym Izby Gospodarki Elektronicznej i szefem grupy komunikacyjnej warszawskiej konferencji TEDxKids.
Wieloletni praktyk sprzedaży. Certyfikowany trener - szkoleniowiec, coach. Od 8 lat aktywnie realizuje autorskie programy szkoleniowe, koncentrując się przy tym na własnym rozwoju osobistym i podnoszeniu kompetencji zgodnie z trendami rynku. Zrealizowała ponad 7000 godzin na sali szkoleniowej, wspierając właścicieli biznesów, kardy kierownicze i ich pracowników. Prowadząc szkolenia motywuje i przeprowadza ludzi przez ważne dla nich w życiu zmiany. Uczestnicy moich warsztatów błyskawicznie i efektywnie pogłębiają wiedzę i zaangażowanie osiągając lepsze wyniki w sprzedaży. Zmieniają nie tylko nawyki w pracy, ale też swoje życie.
Ma ponad dwadzieścia lat doświadczenia w marketingu sieciowym (Network Marketing) zarówno na rynku polskim jak i europejskim. W 1994r. rozpoczął swoją ścieżkę rozwoju osobistego i zawodowego. Uczestniczył w wielu szkoleniach z zakresu sprzedaży, zarządzania czasem, psychologii sukcesu, zarządzania zespołami ludzkimi, kreowania wizerunku, a także negocjacji, zasad wywierania wpływu, moderacji i facylitacji, edukacji finansowej oraz komunikacji, przywództwa. Wiedzę zdobywał od najlepszych światowych trenerów, takich jak: Anthony Robbins, Bryan Tracy, Bodo Schafer, Robert Kiyosaki, T. Harv Eker, Blair Singer, Eric Worre, Robert Cialdini oraz Tom Schreiter. Obecnie sam zajmuje się prowadzeniem wykładów i szkoleń z zakresu rozwoju osobistego, motywacji, psychologii sukcesu, sprzedaży, przywództwa, komunikacji oraz edukacji finansowej. Jest licencjonowanym trenerem systemu STRUCTOGRAM® IBSA.
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.