Anna Śleszyńska - Świderska

dr Anna Śleszyńska - Świderska
Zakład Zarządzania Operacyjnego

(085) 745-77-19
a.sleszynska@uwb.edu.pl
Białystok, ul. Warszawska 63, pokój 225


Konsultacje z 26 lipca z godz. 14.30-16.00 zostały przełożone na 27 lipca w godz. 15.30 - 17.00

Obszar zainteresowań naukowych

  • Zachowania konsumentów
  • Budowanie relacji z klientami
  • Badania marketingowe
  • Psychologia zarządzania

Uczestnik stażu naukowego w Uniwersytecie Wrocławskim

Uczestnik wizyt sytuacyjnych w przedsiębiorstwie Speech Processing Solutions GmbH (former PHILIPS Speech Processing)

Uczestnik stażu dydaktycznego w ISCEM - School of Business Communication w Lizbonie, Portugalia

Uczestnik stażu badaczo –szkoleniowego w UNIVERSITA DEGLI STUDI DI BARI, Włochy

Uczestnik konferencji zagranicznych i krajowych o tematyce m.in. dotyczącej konsumpcji i zachowania konsumentów

Działalność dydaktyczna

  • Marketing
  • Badania rynkowe
  • Badania marketingowe
  • Promocja w handlu

Pełnione funkcje

  • Członek i sekretarz Komisji Dydaktycznej na kierunku zarządzanie

Najważniejsze publikacje

  • Ethical consumption as an alternative to the consumer lifestyle of modern society , Czasopismo Ekonomia i Prawo. 2022.
  • Konsumpcjonizm i współdziałanie na rzecz jego negatywnych konsekwencji [w:] Współdziałanie i współdzielenie się w relacjach społecznych, gospodarczych i zarządzaniu organizacjami, K. Kukawska, M. Skiba, S. Skolik (red.), Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2019.
  • Poczucie szczęścia a zamożność mieszkańców w UE" ,"Przedsiębiorczości i Zarządzanie", tom XIX, cz. 2, zeszyt 10/ 2018.
  • Zmiany w konsumpcji w unijnych gospodarstwach domowych i ich związek ze zmianami PKB", "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", cz. 1, zeszyt 10/ 2018.
  • Sytuacja dochodowa gospodarstw domowych w krajach UE w warunkach pokryzysowych, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, nr 499/2018.
  • Dobrobyt społeczno-ekonomiczny w krach UE w warunkach pokryzysowych, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, nr 489/2017.
  • Przedsiębiorstwo wobec współczesnych wyzwań rynkowych, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2015, współautor
  • Eco-labelling as a tool of CSR”, Optimum. Studia Ekonomiczne 2015, Nr 5 (77), współautor
  • Konsumpcja a wzrost gospodarczy. W cieniu globalnego kryzysu gospodarczego [w:] Zaszyty Naukowe Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy. W kierunku zintegrowanego rozwoju, Wydanie I, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Zeszyt nr 38, 2/ 2014. Rzeszów 2014.
  • Changes in Consumption as a Result of the Global Economic Crisis in the European Union Countries [w:] International Journal of Multidisciplinary Thought, Volume 04, 2014, Number 02.
  • Skłonności konsumpcyjne Polaków w warunkach kryzysu gospodarczego, Zeszyty Naukowe SGGW Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, Nr 9(58), 2013.

Publikacje

publikacje.png

RepozytoriumUwB

repozytorium_wb.png

Usos UwB

Google Scholar

gscholar_wb.PNG

ResearchGate

researchgate_wb.png

©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.